İş Sanat 20. yılını yeni logo ve görsel kimlikle karşıladı

İş Sanat 20. yılını yeni logo ve görsel kimlikle karşıladı

Türkiye İş Bankası’nın sanat ve müzecilik faaliyetlerini yürüten İş Sanat, 20. sezonuna logosu ve görsel kimliğini yenileyerek markalaşma yolunda, yeni imaj çalışmaları damgasını vuracak

A+A-

İş Sanat, merkezi Los Angeles'ta olan I Mean It reklam ajansı ile işbirliği kararı aldı. Ajans başkanı Emrah Yücel’in liderliğindeki ekip, İş Sanat’ın yeni görsel kimliğinin oluşturulması da dahil olmak üzere geniş bir yelpaze içerisinde farklı çalışmalar hazırlıyor. İş Sanat’ın sosyal medya hesaplarının yönetimini de I mean It Creative üstlendi.

Markalaşma ve tasarım konusunda dünya çapında pek çok ülkede çalışmalarına devam eden I Mean It’in yeni konser sezonunun etkinlikleri için hazırladığı birbirinden farklı 50’ye yakın görsel çalışma çeşitli mecralarda yer almaya başladı.

 

Bu haber toplam 132 defa okunmuştur
Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.